K dispozici máme 11 motokár s konstrukcí rámu vycházející z profesionálních motokár osazených motory SUBARU EX21 o výkonu 7HP, obsahu 210ccm a HONDA GX270 o výkonu 9,5HP, obsahu 270ccm. U nás se můžete svést na dvousedadlové motokáře tzv. "Double" s upraveným motorem, vhodnou pro ty nejmenší, které vozí rodič nebo případně náš kvalifikovaný personál. (o doublu více zde...)
Nynější rámy motokár zajišťují lepší stabilitu a trakci, mají lehčí a přesnější řízení a dosahují lepších časů.
Plastové přední a boční nárazníky poskytují dostatek ochrany proti nárazům ze všech stran.
Jízda na motokárách se silným motorem Honda GX270 - o výkonu 9,5HP je možná na základě získání "licence". Licenci je možné získat po zajetí jednoho kola na naší dráze v čase pod 45 vteřin včetně s motokárou vybavenou motorem Subaru EX21. Zároveň musí být jezdec starší 15ti let.
![]() |
![]() |
![]() |
Konstrukce
![]() |
Motor: | Subaru EX21 7HP/210ccm a Honda GX270 9,5HP/270ccm |
![]() |
Rám: | speciál - trubkový CrMo 40mm |
Osa: | 115 cm | |
![]() |
Brzda | hydraulická samoseřiditelná |
Pohon: | ozubený | |
Disky: | jednodílné hliníkové | |
![]() |
Kapotáž: | postranice a nárazník z tlačeného plastu |
![]() |
Pneu: | Bridgestone, Vega, Dunlop |
Motory Subaru EX21
Charakteristika: | vzduchem chlazený čtyřtaktní jednoválec s rozvodem OHC |
Objem: | 210 ccm |
Max. výkon kW (HP): | 5,1 (7) / 4000 ot/min |
Max. krout. moment (N.m): | 13,9 / 2500 Nm/ot-min |
Zapalování: | Tranzistorové - bezdotykové |
Palivo: | Natural 95 |
Spotřeba paliva (g/kwh): | 350 |
Objem palivové nádrže: | 3,8 litru |
Směr otáčení hřídele: | Proti směru otáčení hodinových ručiček |
Převodovka : | Automatická – odstředivý variátor |